Bireysel Online Diyet
26 Nisan


Diyetisyen Kontrolünde Sağlıklı Beslenme Onda Soğuk Dalga Terapisi WarpSculpt \ Karın Kası

Bireysel Online Diyet

Yoğun iş temposu, aile yaşantınız veya çocuklarınızdan kendinize vakit ayıramıyor olabilirsiniz, öyleyse online diyet tam size göre. Zamanın artık çok kıymetli bunun farkındayım. Elinden ayırmadığın telefonun ile sen de uzakları yakın ettin. Hayatının her alanında kullandığın bu teknolojiyi neden sağlığın için kullanmayasın?

Özellikle hepimizin evlerde olduğu bu pandemi döneminde sen de hareketsiz kalmanın getirdiği etkiyle ve bu psikoloji ile sürekli kilo alır hale geldin. Düzenli olarak gelemeyen danışanlarımız için, Cepte Diyetisyen üzerinden online diyet hizmeti vermekteyiz.

Online diyet programı seçmeniz durumunda diyetisyen ile yüz yüze görüşmez, telefonlaşır, mesajlaşır, mailleşirsiniz. Geri kalan her şey aynı düzende devam eder. Haftalık tartı günleri ve verilen kilolara göre liste değişiklikleri olur. Yüz yüze diyetisyen görüşmesindeki gibi diyetisyeniniz sizden kan tahlillerinizi ve kendi hazırlamış olduğu “Kişiyi Tanıma Formu” gönderir. Kan tahlilleri ile kolesterolünüzün düşük ya da yüksek olması, vitamin ve mineralleriniz gibi unsurlar dikkate alınır. Kişiyi tanıma formu ise kişiye özel diyet listesi hazırlamak için talep edilir. 
Örneğin; yumurta sevmeyen biri için yumurta yerine geçebilecek besinlere yer verilir. Eğer kişilerin değişken mesaili işleri varsa mesailer dikkate alınarak listeler hazırlanır.

Her gün aklınıza takılan soruları sorabilir ve size belirtilen gün ve saatler içerisinde diyetisyeninize ulaşabilirsiniz. 

Sağlıklı kilo vermek veya kilo almak isteyenler, gebelik dönemi beslenmesi isteyenler, emziren anneler, vejeteryanlar, sporcu beslenmesi ve  hastalıklarda beslenme isteyenler gibi birçok bireye düzenli uzman desteği sunmaktayız. 

Daha fazla iletişim

Daha hızlı iletişim

Daha motive edici

Ulaşım sorunu yok

Zaman kaybı yok

Daha etkili sonuçlar

Online diyet ve yüz yüze görüşmenin normal diyetisyen görüşmelerinden tek farkı diyetisyen kliniğinde değil kendi evinde bulunan tartıyla kilo takibi yapılması. Görüşmelere düzenli olarak kendi evinde bulunan tartıyla, sabah aç karnına tartılman yeterli. Bu fark dışında diğer tüm etmenler klinikte olan yüz yüze görüşme gibi ilerlemekte.  En güzel yanıda diyetisyeninle aynı şehirde dahi olmak zorunda değilsin.

Süreç boyunca kararlı ol

Süreç boyunca sabırlı ol

Bu süreçten başarılı ayrılmayı gerçekten ise

Sağlıklı beslenmeyi alışkanlık haline getir

Online Diyet Danışmanlığı Programında Olanlar;

Sana özel beslenme programın

Sana özel tariflerle sağlıklı alternatif sunumları

Seçtiğin diyetisyeninle birebir görüşme

Seanslar arasında istediğinde iletişim halinde olma

Sağlıklı beslenme alışkanlığı kazandırmak

Düzenli haftalık görüşme ile diyetinin güncellenmesi

Haftalık isteğe göre görüntülü görüşme imkanı 

Haftalık düzenli olarak yapılan kilo takibi ve değerlendirilmesi

Yeter ki sen gerçekten iste ve kararlı ol.

Dyt.Mine M. Erkan
Sade Derma Estetik





SIK SORULAN SORULAR

Sağlıklı kilo kaybının haftada 0,5-1kg arasında olması gerektiği Dünya Sağlık Örgütü’nün önerisidir. Obez ve morbidobez bireylerin kilo veriş hızı daha fazla olmaktadır. Ancak aylık 6 kg üzerindeki ağırlık kaybı sağlık sıkıntılarının ortaya çıkmasına neden olabilmektedir.

 

Fazla kilolarınızı uzun bir sürede aldığınız halde kısa sürede kilo kaybı yaşamaya çalışmamalısınız. Unutulmamalıdır ki, sağlıksız ve hızlı kilo kaybı sonucunda kiloların geri alınması kaçınılmazdır.

Diyet yaparken dengeli besin içeriği oluşturulmamış, farklı besin çeşitliliği sağlanmayan, enerji miktarını çok kısıtlayan diyetler bedeni inceltmekten ziyade kas kaybı ve en çok da yüzün çökmesi ile sonuçlanmaktadır. Bu nedenle bu yanlışlara düşmemek gerekir.

Sağlıklı kilo vermek ve verilen kiloları geri almamak için diyetinizde ekmeğe yer vermeniz gerekiyor. İştah kontrolü sağlamak, bel çevresindeki yağlardan daha çabuk kurtulmak ve tatlıya karşı isteğin azaltılması için her öğün 1-2 dilim tahıllı ekmeklerin tüketilmesi gereklidir.

 

Metabolizmanın hızlı çalışması ve sağlıklı kilo kaybının sağlanabilmesi için azar azar sık sık yemek gerekmektedir. Uzun süren açlıklarda metabolizma yavaşladığı gibi vücut tüketilen besinleri depo etmeye yönelecektir.

Yetişkin bir bireyin günlük 10-12 su bardağı (yaklaşık 2litre) su içmesi gerekmektedir. Vücutta kan dolaşımının düzenli sağlanabilmesi ve metabolizmanın hızlı çalışması için bu miktarın altında tüketilmemesi önerilmektedir.

Öncelikle uyguladığınız diyet programı bir uzman diyetisyen tarafından size uygun şekilde hazırlanmış olmalıdır. Fakat bunun yanında gün içerisinde bol su tüketerek ve spor yaparak vücudunuza enerji sağlayabilirsiniz.




Uzmana Danışın



İLETİŞİM

8229/1 Sk. Ece Sitesi A Blok 21/C Ataşehir / İzmir
(Kent Hastanesi Çaprazı - İztik Karşısı)

0 533 030 61 050 232 329 19 000 232 329 19 35

bilgi@dermaestetik.com.tr




Uzmana Danışın

Uzmana Danışın

gonet parma