Burcunuz Nasıl Beslenmeniz Gerektiğini Söylüyor!
22 Şubat


WarpSculpt \ Karın Kası Diyetisyen Kontrolünde Sağlıklı Beslenme

Burcunuz Nasıl Beslenmeniz Gerektiğini Söylüyor!

Burcunuz Nasıl Beslenmeniz Gerektiğini Söylüyor!


Selam hanımlar! Siz de çoğumuz gibi astrolojiye ilgi duyuyor ve yıldızların hayatımız hakkında ne söylediğine dair merak duyuyorsanız, bu yazımız tam sizlik! Aşk, para, sağlık konularında bizi aydınlatan astrolojiye göre burcumuz nasıl beslenmemiz gerektiğine dair de ipuçları ve bilgiler barındırıyor. Hadi gelin bunlara tek tek göz atalım.


Burçlara Göre Beslenme


Kova Burcu: Pizza, sushi, deniz mahsülü severler. Yemeklerin görseline çok önem verirler. Güzel görünen her şeyi yiyebilirler. Yemek konusunda şekilcidirler. Kova burçları için yemeğin içeriğinden çok sunumu ve albenisi caziptir.


Balık Burcu: Börek, noodle, pilav kilit noktasıdır. İnişli çıkışlı ruh hallerinden ötürü karbonhidrata yönelimleri çok fazladır. Yediklerinde geçici de olsa mutlu olurlar. Pratik, sade ama lezzetli öğünlere karşı koyamazlar.

Koç Burcu: Deniz mahsülü, meze ve kahvaltıya bayılır. Çok sık baş ağrısı çeker ve salgı bezlerinde boğazında şişlikler olur. Boğazını korumalı kışın soğuk içeceklerden uzak durmalı. Sağlıklı beslenme doğalarında vardır. Mutluluğu kahvaltıda bulabilirler.

Boğa Bucu: Hamur işi, kebap ve güzel olan bütün yiyecekleri sever. Venüsle yönetildiği için zevk, keyif onlar için oldukça önemlidir. Yemek yemek de başta gelen zevklerindendir. Hatta meditasyon olarak bile yemekleri kulanabilirler. Zengin, gösterişli, alışık oldukları damak zevkleri bulunan bir sofrada dünyanın en mutlu insanı olurlar.

İkizler Burcu: Börek, sandviç ve zeytinyağlılarla beraber iyi de bir sohbet ortamları varsa keyiften dört köşe olur. Ancak zeytinyağlılara dikkat sonuçta her şeyin fazlası zarar... İkizler burcu uzun, sohbet dolu, geniş sofralara düşkündür. Mezeleri, ordörv tabaklarını, soğuk başlangıçları çok severler.

Yengeç Burcu: Et yemekeri , sandviç  ve  light yemekleri severler. Duygusallıklarından dolayı hassas mideleri vardır. Çok ağır yemekleri yiyemezler. Duygusal açlığa en yakın burçlardan biridir o yüzden diyet yapması güçleşir. Yengeç burcu için ne yediği değil kimle yemek yediği önemlidir. 

Aslan Burcu: Köfte türevleri, döner, mantı ateş grubunun en sevdiklerindendir ve tabii ki et yemeklerinden vazgeçemezler... Fakat her şey gibi et de kararında yenmelidir. Sofraların onur konuğu olmaktan hoşlanırlar. Farklı lezzetlere açıktırlar.

Başak Burcu: Döner, tavuk, tost gibi pratik ve doyurucu yemekler severler. Zaafları ise sıcak ve ekmek arası şeyler. Kilo almaya da müsaitlerdir. Zaman onlar için çok kıymetlidir. Zaman /performans açısından kaliteli hiçbir yemeğe burun kıvırmazlar. Kaliteli malzeme ile yapılmış olması kafidir.

Terazi Burcu: Burger, Vegan, deniz mahsüllerini pek severler. Dengeleriyle bilinen terazi burçları mutfakta pek dengeli değiller. Çikolata yerken birden turşu da yiyebilirler. Reflüsü olan teraziler bu beslenme alışkanlıklarını kontrol altına almalıdırlar.

Akrep Burcu: Börek, pilav, sushi, patatesli olan her şeye zaafı vardır. Sushi gerçekten hassas noktalarıdır.  Yemek seçmezler fakat asla yemem dediği şeyler de yok değildir. Hırslı, çalışkan ve zeki olan Akrep burçları yemekte de ilginç, sıradışı, heyecan verici tatlar peşindedir.

Yay Burcu: Ev yemekleri, lazanya gibi soslu yemekleri çok severler. Hamur işine yönelimleri vardır. Alkolü de severler kilo almaya çok müsait bir burçtur bu yüzden dikkatli beslenmeleri gerekir. Anne eli değimiş yemekler yumuşak karınlarıdır. Her şeyden az az yiyerek hem ruhsal hem fiziksel doyuma ulaşabilirler. 

Oğlak Burcu: Kebap,lahmacun, pide vazgeçilmezleridir. Karbonhidrat sevdalarına da söylenecek yoktur. Toprak grubunda boğadan sonra en iştahlı burçtur. Sinirliyken çok yemek yer! Aman dikkat! Sosyal zekası hayli yüksek olan Oğlaklar uzun eş dost sofralarının aranan ismidir. İkram edilen, sunulan her yemeği geri çevirmeden tadarlar. Sohbeti uzun, menüleri az tutalım sevgili oğlaklar!

Burcunuza göre beslenme alışkanlığınız ve dikkat etmeniz gereken beslenme alışkanlıkları üzerine  bu yazdıklarımı dikkate almanızı tavsiye ederim. Sağlıklı ve mutlu günler dilerim. Yıldızınız yüksek olsun...

 





SIK SORULAN SORULAR

Sağlıklı kilo kaybının haftada 0,5-1kg arasında olması gerektiği Dünya Sağlık Örgütü’nün önerisidir. Obez ve morbidobez bireylerin kilo veriş hızı daha fazla olmaktadır. Ancak aylık 6 kg üzerindeki ağırlık kaybı sağlık sıkıntılarının ortaya çıkmasına neden olabilmektedir.

 

Fazla kilolarınızı uzun bir sürede aldığınız halde kısa sürede kilo kaybı yaşamaya çalışmamalısınız. Unutulmamalıdır ki, sağlıksız ve hızlı kilo kaybı sonucunda kiloların geri alınması kaçınılmazdır.

Diyet yaparken dengeli besin içeriği oluşturulmamış, farklı besin çeşitliliği sağlanmayan, enerji miktarını çok kısıtlayan diyetler bedeni inceltmekten ziyade kas kaybı ve en çok da yüzün çökmesi ile sonuçlanmaktadır. Bu nedenle bu yanlışlara düşmemek gerekir.

Sağlıklı kilo vermek ve verilen kiloları geri almamak için diyetinizde ekmeğe yer vermeniz gerekiyor. İştah kontrolü sağlamak, bel çevresindeki yağlardan daha çabuk kurtulmak ve tatlıya karşı isteğin azaltılması için her öğün 1-2 dilim tahıllı ekmeklerin tüketilmesi gereklidir.

 

Metabolizmanın hızlı çalışması ve sağlıklı kilo kaybının sağlanabilmesi için azar azar sık sık yemek gerekmektedir. Uzun süren açlıklarda metabolizma yavaşladığı gibi vücut tüketilen besinleri depo etmeye yönelecektir.

Yetişkin bir bireyin günlük 10-12 su bardağı (yaklaşık 2litre) su içmesi gerekmektedir. Vücutta kan dolaşımının düzenli sağlanabilmesi ve metabolizmanın hızlı çalışması için bu miktarın altında tüketilmemesi önerilmektedir.

Öncelikle uyguladığınız diyet programı bir uzman diyetisyen tarafından size uygun şekilde hazırlanmış olmalıdır. Fakat bunun yanında gün içerisinde bol su tüketerek ve spor yaparak vücudunuza enerji sağlayabilirsiniz.




Uzmana Danışın



İLETİŞİM

8229/1 Sk. Ece Sitesi A Blok 21/C Ataşehir / İzmir
(Kent Hastanesi Çaprazı - İztik Karşısı)

0 533 030 61 050 232 329 19 000 232 329 19 35

bilgi@dermaestetik.com.tr




Uzmana Danışın

Uzmana Danışın

gonet parma