Kilo Vermeye Yardımcı Besinler
27 Ocak


WarpSculpt \ Karın Kası

Kilo Vermeye Yardımcı Besinler

Aç kalmadan, sağlıklı ve dengeli bir beslenme düzeniyle kilo vermenin öneminden sıklıkla bahsediyoruz.

Tek başına sadece bir besinden mucize beklemek imkansız hep söylüyoruz.. Ama.. Hangi değerleri hangi besinlerden alabiliriz? Kilo vermenize yardımcı bazı besinler hangileri? gelin birlikte bakalım.

Yüksek lif oranına sahip Patlıcan
Yüksek lif, protein, demir, magnezyum ve potasyum içeren Mercimek
Folat, demir, A vitamini, magnezyum ve potasyum kaynağı Ispanak
Yüksek C vitamini ve düşük kalori oranlı Yaban Mersini
Yüksek Omega 6 ve protein içeren Somon
Yüksek lif ve potasyum içeren Karnabahar
Sağlık deposu Tatlı Patates
Yüksek lif, B6 Vitamini, C Vitamini ve potasyum içeren Muz

Sağlıklı günler dileriz.

https://www.instagram.com/p/CKinQz1F6Wg/





SIK SORULAN SORULAR

Sağlıklı kilo kaybının haftada 0,5-1kg arasında olması gerektiği Dünya Sağlık Örgütü’nün önerisidir. Obez ve morbidobez bireylerin kilo veriş hızı daha fazla olmaktadır. Ancak aylık 6 kg üzerindeki ağırlık kaybı sağlık sıkıntılarının ortaya çıkmasına neden olabilmektedir.

 

Fazla kilolarınızı uzun bir sürede aldığınız halde kısa sürede kilo kaybı yaşamaya çalışmamalısınız. Unutulmamalıdır ki, sağlıksız ve hızlı kilo kaybı sonucunda kiloların geri alınması kaçınılmazdır.

Diyet yaparken dengeli besin içeriği oluşturulmamış, farklı besin çeşitliliği sağlanmayan, enerji miktarını çok kısıtlayan diyetler bedeni inceltmekten ziyade kas kaybı ve en çok da yüzün çökmesi ile sonuçlanmaktadır. Bu nedenle bu yanlışlara düşmemek gerekir.

Sağlıklı kilo vermek ve verilen kiloları geri almamak için diyetinizde ekmeğe yer vermeniz gerekiyor. İştah kontrolü sağlamak, bel çevresindeki yağlardan daha çabuk kurtulmak ve tatlıya karşı isteğin azaltılması için her öğün 1-2 dilim tahıllı ekmeklerin tüketilmesi gereklidir.

 

Metabolizmanın hızlı çalışması ve sağlıklı kilo kaybının sağlanabilmesi için azar azar sık sık yemek gerekmektedir. Uzun süren açlıklarda metabolizma yavaşladığı gibi vücut tüketilen besinleri depo etmeye yönelecektir.

Yetişkin bir bireyin günlük 10-12 su bardağı (yaklaşık 2litre) su içmesi gerekmektedir. Vücutta kan dolaşımının düzenli sağlanabilmesi ve metabolizmanın hızlı çalışması için bu miktarın altında tüketilmemesi önerilmektedir.




Uzmana Danışın



İLETİŞİM

8229/1 Sk. Ece Sitesi A Blok 21/C Ataşehir / İzmir
(Kent Hastanesi Çaprazı - İztik Karşısı)

0 533 030 61 050 232 329 19 000 232 329 19 35

bilgi@dermaestetik.com.tr




Uzmana Danışın

Uzmana Danışın

gonet parma