Meyvelerden Alınan C Vitamini İhtiyacımız Olan Vitamini Karşılar Mı?
14 Aralık

Meyvelerden Alınan C Vitamini İhtiyacımız Olan Vitamini Karşılar Mı?

Meyvelerden gelen C vitamini, vitamin ihtiyacını karşılar mı?

Eğer size uygun hazırlanmış bir beslenme programınız varsa, meyveleri ve sebzeleri mevsiminde ve yeteri kadar yiyorsanız ELBETTE YETERLİ!

C vitamini halk arasında bilindiği gibi sadece turunçgillerde yoktur. Çilek, soğan, yeşil biber turunçgillerden daha fazla C vitamini içerir. O yüzden meyvelere ağırlık vermektense sebzelerle de desteklemek önemli. Tek önemli nokta C vitamininin ısıya maruz kalmaması. Isıyla karşılaşınca büyük bir bölümünü kaybeden C vitamini kaynaklarını çiğ tüketmeliyiz.

Günde 3 adet sevilen meyve, bol yeşillikli ve soğanlı güzeell bir salata ihtiyaçları karşılayabilir. ANCAK, bağışıklık sistemimizin tehdit altında olduğu şu dönemde takviye vitamin kullanılabilir.

ÖNEMLİ BİLGİ! Eğer takviye vitamin kullanılacaksa yeteri kadar alınmalıdır. Fazladan alınan C vitamini vücutta depo edilmez ve atılır. Karaciğer ve böbreği yormaktan ve vitamini israf etmekten başka işe yaramaz. O yüzden uygun dozda ve yeterli miktarda vitamin alımı önemlidir. Sağlıklı Günler

https://www.instagram.com/p/CIpbebrlW5j/








Uzmana Danışın



İLETİŞİM

8229/1 Sk. Ece Sitesi A Blok 21/C Ataşehir / İzmir
(Kent Hastanesi Çaprazı - İztik Karşısı)

0 533 030 61 050 232 329 19 000 232 329 19 35

info@dermaestetik.com.tr




Uzmana Danışın

Uzmana Danışın

gonet parma