Neden Kilomu Koruyamıyorum?
14 Kasım


Diyetisyen Kontrolünde Sağlıklı Beslenme Onda Soğuk Dalga Terapisi Hydroshape Rollshape VellaShape Vücut Odaklı Kavitasyon Vakum Terapi Striort G5 Selülit Masajı Manuel Selülit Masajı Presso Terapi Inbody Vücut Analizi Radyo Frekans

Neden Kilomu Koruyamıyorum?

Görsel tanıdık geldi mi?

Hepimizin içinde biraz “ya hep, ya hiç” davranışı hakim. Yani diyette olunmayan süreçte “diyete gireceğim zaten” düşüncesiyle bol yağlı, şekerli besinler tüketip; diyet sırasında “sadece sağlıklı” şeyler tüketerek aslında kendi hayat düzenimize ait olmayan bi ütopyayı yaşamaya çalışırken başarısız olduğumuzu görüp motivasyonumuzu düşürüyoruz ve diyetten uzaklaşıyoruz.

Yanlış! Eğer bi hastalığınız ya da özel bi durumunuz yoksa tabiki arada kaçamaklar olacaktır. Makarnalar, hamburgerler, tatlılar.. Önemli olan onları kararınca yerken de “sağlıklı beslenmek”

Hep söylüyoruz; DENGE, DENGE, DENGE

Sağlıklı günler.





SIK SORULAN SORULAR

Sağlıklı kilo kaybının haftada 0,5-1kg arasında olması gerektiği Dünya Sağlık Örgütü’nün önerisidir. Obez ve morbidobez bireylerin kilo veriş hızı daha fazla olmaktadır. Ancak aylık 6 kg üzerindeki ağırlık kaybı sağlık sıkıntılarının ortaya çıkmasına neden olabilmektedir.

 

Fazla kilolarınızı uzun bir sürede aldığınız halde kısa sürede kilo kaybı yaşamaya çalışmamalısınız. Unutulmamalıdır ki, sağlıksız ve hızlı kilo kaybı sonucunda kiloların geri alınması kaçınılmazdır.

Diyet yaparken dengeli besin içeriği oluşturulmamış, farklı besin çeşitliliği sağlanmayan, enerji miktarını çok kısıtlayan diyetler bedeni inceltmekten ziyade kas kaybı ve en çok da yüzün çökmesi ile sonuçlanmaktadır. Bu nedenle bu yanlışlara düşmemek gerekir.

Sağlıklı kilo vermek ve verilen kiloları geri almamak için diyetinizde ekmeğe yer vermeniz gerekiyor. İştah kontrolü sağlamak, bel çevresindeki yağlardan daha çabuk kurtulmak ve tatlıya karşı isteğin azaltılması için her öğün 1-2 dilim tahıllı ekmeklerin tüketilmesi gereklidir.

 

Metabolizmanın hızlı çalışması ve sağlıklı kilo kaybının sağlanabilmesi için azar azar sık sık yemek gerekmektedir. Uzun süren açlıklarda metabolizma yavaşladığı gibi vücut tüketilen besinleri depo etmeye yönelecektir.

Yetişkin bir bireyin günlük 10-12 su bardağı (yaklaşık 2litre) su içmesi gerekmektedir. Vücutta kan dolaşımının düzenli sağlanabilmesi ve metabolizmanın hızlı çalışması için bu miktarın altında tüketilmemesi önerilmektedir.

Öncelikle uyguladığınız diyet programı bir uzman diyetisyen tarafından size uygun şekilde hazırlanmış olmalıdır. Fakat bunun yanında gün içerisinde bol su tüketerek ve spor yaparak vücudunuza enerji sağlayabilirsiniz.

WarpSculpt için özel bir hazırlık yapmak gerekmiyor. Eğer karın kaslarını hedef alıyorsanız, sırt üstü, eğer popo bölgesini tedavi etmek istiyorsan yüz üstü rahatça uzanmanız yeterli oluyor. Yüksek yoğunluklu elektromanyetik enerjisi hedef bölge kaslarına gönderilmeye başladığında, kasılmaları hissediyorsunuz.

30 dakika boyunca, kasılmalar bir algoritmayı takip ediyor. Bazen daha hızlı bazen daha yavaş bazen daha güçlü oluyor. Başta çok yoğun hissedebiliyorsunuz ama çoğu insan birkaç dakika içerisinde alışıyor.

WarpSculpt'ın elektromanyetik enerjisi kaslarınızın kendi yaptığınız egzersizler ile erişebileceğinden çok daha güçlü bir şekilde kasılmasını sağlıyor.

Ortalama 30 dakika süren seans sonrasında terlemeden, acı çekmeden 20000 mekik ya da squat yapmış gibi oluyorsunuz.

Efor sarf etmeden, hızla zayıflamak isteyenler için tercih edilen WarpSculpt, kas yapmak istediğiniz kas dokusu yoğun her bölgenize; popo, kalça, kol, bacak, karın ve göbeğe uygulanabilen bir tekniktir.

Warpsculpt 30 dk süren bir uygulamadır.

Son seansın 2-3 hafta sonrasında sonuç alınır.




Uzmana Danışın



İLETİŞİM

8229/1 Sk. Ece Sitesi A Blok 21/C Ataşehir / İzmir
(Kent Hastanesi Çaprazı - İztik Karşısı)

0 533 030 61 050 232 329 19 000 232 329 19 35

bilgi@dermaestetik.com.tr




Uzmana Danışın

Uzmana Danışın

gonet parma