Yaza Formda Girmenin Sırları
12 Nisan


Diyetisyen Kontrolünde Sağlıklı Beslenme Onda Soğuk Dalga Terapisi WarpSculpt \ Karın Kası Hydroshape Rollshape VellaShape Vücut Odaklı Kavitasyon Vakum Terapi Striort G5 Selülit Masajı Manuel Selülit Masajı Presso Terapi Inbody Vücut Analizi Radyo Frekans

Yaza Formda Girmenin Sırları

Yaza Formda Girmenin Sırları

Mevsim geçişlerinde hızlı kilo verme telaşı yaşanıyor. Fakat kilo vermek bir süreç, bu yüzden sürdürülebilir, sağlıklı bir beslenme programı uygulamaya şimdiden başlanması gerekiyor.

Kilo vermek için formül aslında belli. Sağlıklı ve dengeli beslenin, rutinin dışında fiziksel aktivitelerde bulunun(spor, yürüyüş, dans gibi) ve bol su için.

Güne Mutlaka Kahvaltı İle Başlayın

Kahvaltı öğününü atlamak kilo verme sürecini olumsuz etkileyen temel nedenlerden biridir. Dengeli ve besleyici bir kahvaltı yapmak metabolizmanın hızlanmasını sağlayacaktır. Kahvaltı yapmadığınızda diğer öğünlerde iştahınızı kontrol etmekte zorlanırsınız.

Gün İçerisinde Atıştırmalıklara Dikkat Edin

Ceviz, fındık, badem gibi yağlı tohumlar; kuru kayısı, kuru üzüm, kuru erik gibi kuru meyveler her ne kadar sağlıklı olsa da onların da kalorisi olduğu unutulmamalı ve gün içerisindeki tüketim miktarlarına dikkat edilmelidir. Yine önemli olan miktar ya da porsiyonlamalara dikkat edilmesi gerektiğidir. Kendinize ara öğün saatleri belirleyin(özellikle ana öğünlerden 2,5-3 saat sonra olsun). Posa, vitamin ve mineral bakımından oldukça değerli olan yağlı tohumlar yemek yeme kontrolünüzü sağlayarak, tokluk hissinin oluşmasına yardımcı olur.

2,5-3 Saat Aralıklarla Beslenin

Metabolizmanın bir diğer düşmanı da uzun süre aç kalmaktır. Aç kalmamak için öğün atlamamaya, az az, sık sık şeklinde beslenmeye dikkat edilmelidir. Öğün saatlerinizi 2,5-3 saat aralıklar olacak şekilde planlamaya özen gösterin.

Tok Tutan Besinler Tüketin

Yumurta; anne sütünden sonra gelen en iyi protein kaynağıdır. Ayrıca içeriğindeki değerli protein ve yağ asitleriyle sağlıklı beslenme planınızda mutlaka olması gereken bir besin kaynağıdır.
Yoğurt; Birçok çalışma yoğurt tüketiminin kilo vermeye yardımcı olduğunu, protein içeriği sayesinde tok tutucu olduğunu gösteriyor. Üstelik ev yapımı yani probiyotik içeriği yüksek olan yoğurdun sindirimi kolaylaştırıcı, bağışıklık sistemini güçlendirici özelliği de bulunuyor.
Zeytinyağı ve Hindistan cevizi yağı; Bu yağlar midede uzun süre kaldığı için tokluk süresinin uzamasına fayda sağlarlar.
Kinoa; yüksek oranda protein içermesi ve zengin bir lif kaynağı olması nedeniyle sizi saatlerce tok tutabilir! Diyet yaparken açlık hissi çok oluyorsa; ister ara öğünlerinizde, ister öğünlerde salatalarınızda kullanın. 
Tarçın; kan şekerini dengelemeye yardımcıdır. Bu sayede hem daha uzun süre tok kalmanızı sağlar, hem de tatlı ihtiyacınızın azalmasını yardımcı olur.
Chia Tohumu; protein, lif, magnezyum, kalsiyum ve omega-3 açısından zengin olduğundan son zamanların vazgeçilmezi haline geldi. Avokado, Türkiye’de çok tercih edilen meyvelerden biri olmasa da omega-3 yağ asitlerini içermesi ve zengin lif içeriği ile sizi sandığınızdan fazla tok tutabilir.

Tuz ve Şeker Tüketimine Dikkat Edin

Fazla tuz tüketimi vücutta su tutulmasına neden olur. Aynı zamanda birden fazla kardiyovasküler hastalığa da davetiye çıkarabilmektedir. Bu nedenle günlük tuz tüketimi 4-6g kadar sınırlandırılmalıdır. Yemeklerinizin tadına bakmadan tuz eklemeyin. Dünyada ve özellikle ülkemizde obezite riskinin artmasının en önemli sebeplerinden biri şeker tüketimidir. Paketli ürünler, basit karbonhidrat kaynakları, fazla tüketilen kuru meyveler, hazır meyve suları, çikolatalar vb. birçok besin şeker içermektedir. Bunun önüne geçebilmek adına gün içerisinde şeker, çikolata, bisküvi tüketmemek için yanınızda sağlıklı atıştırmalıklar bulundurun. 

Düzenli Su Tüketimi Olmalı

Su bizim yaşam kaynağımızdır. Su tüketmenin vücudumuz için çok fazla faydası vardır. Eğer yeteri kadar su tüketilemezse baş ağrısı, yorgunluk ve kabızlık gibi problem yaşayabilirsiniz. Bol su tüketmek vücuttan ödemin atılmasında en etkili yoldur. Yeterli miktarda su içen kişilerin metabolizması da hızlı çalışır ve kilo verme süreci o kadar rahat olur. Susuzluk ile açlık hissinin beyin tarafından karıştırıldığı içinde su tüketimi özellikle fazla yeme problemi olanlar için önem teşkil etmektedir Özellikle sıcak havalarda ve egzersiz sırasında daha fazla su tüketilmelidir. Min. 2 litre (10 su bardağı) tüketmeye özen gösterelim.

Ve Egzersiz ile destekleyin

Kilo alma ve kilo verme durumunda bir enerji dengesi söz konusudur. Eğer siz günlük enerji alımını azaltamıyorsanız, o halde enerji harcanmasını artırmalısınız. Haftada 2-3 gün (günlük min. 30-45 dk) egzersiz yapmak kilo vermenize yardımcı olacaktır. Tempolu yürüyüş yapmak(min. 10.000 adım), dans etmek, spor yapmak vb. fiziksel aktivitelere mutlaka düzenli olarak yer verin. Egzersiz metabolizmayı hızlandırarak yağ yakımına yardımcı olur aynı zamanda serotonin hormonunu da artırarak mutlu olmanızı sağlar.

Ben de herkese mutlu, sağlıklı ve bol hareketli bir yaz diliyorum.

Dyt. Mine M. Erkan





SIK SORULAN SORULAR

Karın Kası ve Popo Şekillendirme için geliştirilen teknoloji yani; 
WarpSculpt tüm dünyada bir ilki temsil eder. Karın kası yapmak, kalçalarını şekillendirmek, daha sıkı kollar ve formda bacaklar için geliştirilmiş, kasların çalıştırılmasına yönelik uygulanan son sistem bir teknolojidir.

WarpSculpt için özel bir hazırlık yapmak gerekmiyor. Eğer karın kaslarını hedef alıyorsanız, sırt üstü, eğer popo bölgesini tedavi etmek istiyorsan yüz üstü rahatça uzanmanız yeterli oluyor. Yüksek yoğunluklu elektromanyetik enerjisi hedef bölge kaslarına gönderilmeye başladığında, kasılmaları hissediyorsunuz.

30 dakika boyunca, kasılmalar bir algoritmayı takip ediyor. Bazen daha hızlı bazen daha yavaş bazen daha güçlü oluyor. Başta çok yoğun hissedebiliyorsunuz ama çoğu insan birkaç dakika içerisinde alışıyor.

WarpSculpt'ın elektromanyetik enerjisi kaslarınızın kendi yaptığınız egzersizler ile erişebileceğinden çok daha güçlü bir şekilde kasılmasını sağlıyor.

Ortalama 30 dakika süren seans sonrasında terlemeden, acı çekmeden 20000 mekik ya da squat yapmış gibi oluyorsunuz.

Efor sarf etmeden, hızla zayıflamak isteyenler için tercih edilen WarpSculpt, kas yapmak istediğiniz kas dokusu yoğun her bölgenize; popo, kalça, kol, bacak, karın ve göbeğe uygulanabilen bir tekniktir.

Warpsculpt 30 dk süren bir uygulamadır.

Son seansın 2-3 hafta sonrasında sonuç alınır.




Uzmana Danışın



İLETİŞİM

8229/1 Sk. Ece Sitesi A Blok 21/C Ataşehir / İzmir
(Kent Hastanesi Çaprazı - İztik Karşısı)

0 533 030 61 050 232 329 19 000 232 329 19 35

bilgi@dermaestetik.com.tr




Uzmana Danışın

Uzmana Danışın

gonet parma