Kilo Alma Beslenmesi

Kilo Verme Beslenmesi Detoks

Kilo Alma Beslenmesi




Kilo Alma Beslenmesi
Bazı insanlar için kilo almak ve kas oranını arttırmak diğer insanlara kıyasla daha zor olabilmektedir.
Bunun genetik faktörlerden anatomik yapıya kadar birçok sebebi olabilir. Beslenme rutininizde belirli
besinlere yer vermek, kilo alma çabasını hem sağlıklı hem de daha etkili hale getirebilir.
Kilo vermek için nasıl dengeli beslenmek gerekiyorsa aynı durum kilo almak içinde geçerlidir. Kilo
almak istediğimizde tek bir öğünde yüksek kalorili yemekler yemek doğru değildir. Doğru olan yine
belirli saat aralıklarla sık sık ve sağlıklı beslenmektir.
Vücut ağırlığı, vücut tarafından kullanılan enerjiye bağlı olarak tüketilen kalori miktarına göre belirlenir.
Doğru miktarda kalori alınırsa bu tüketim ve enerji kullanımının düzenleneceği ve ağırlığın aynı kalacağı
anlamına gelir.

Zayıflık Nedir?
Beden kütle indeksinin (BKİ) 18,5’in altında olması zayıflık olarak tanımlanmaktadır. Optimal sağlığı
sürdürmek için gereken vücut kütlesinden daha azına sahip olmayı ifade etmektedir.

Zayıflığın Sebepleri Nelerdir?
1- Yetersiz besin alımı
2- Aşırı fiziksel aktivite
3- Sindirim ve emilim problemleri
4- Yeme bozuklukları
5- Hipertiroidizm
6- Çölyak hastalığı
7- Kanser
8- Tüberküloz, HIV/AIDS gibi bazı enfeksiyon hastalıkları

Zayıflığın Neden Olduğu Sağlık Problemleri Nelerdir?
Zayıf olmak bireylerde bağışıklık fonksiyonunu bozabilir ve enfeksiyon görülme riskini artırabilir. Ayrıca
osteoporoza ve doğurganlık sorunlarına neden olabilir. Bu sağlık problemlerinin dışında zayıf bireyler;

1- Halsizlik
2- Konsantrasyon güçlüğü
3- Regl dönemlerinde gecikme ve düzensizlik
4- Aşırı üşüme gibi problemler de yaşayabilmektedir.

Kilo almaya çalışırken sağlıklı yiyecekler tercih edilmelidir. Gazlı içecekler, işlenmiş paketli ürünler,
hamur işleri tüketerek alınan kilo ve oluşan karın yağlanması yerine dengeli miktarda kas ve yağ kütlesi
kazanmak hedeflenmelidir. Sağlıklı kilo alımının anahtarı besin içeriği yönünden zengin yiyecekleri
mümkün olduğunca sık tercih etmektir. Sağlıklı kilo alımı için tüm yiyecek gruplarından sağlanacak besin
öğelerine ihtiyaç vardır.


05 Ocak

Neden Kilo Alıyoruz?

Fazladan 7000kcal’lik enerji alımının 1 kg yağ olarak bedeninize yerleştiğini biliyor muydunuz ?

devamı

Devamı...
05 Ocak

Neden Kilo Alıyoruz?

Fazladan 7000kcal’lik enerji alımının 1 kg yağ olarak bedeninize yerleştiğini biliyor muydunuz ?

devamı




Uzmana Danışın

İLETİŞİM

SADE DERMA ESTETİK

8229/1 Sk. Ece Sitesi A Blok 21/C Ataşehir / İzmir
(Kent Hastanesi Çaprazı - İztik Karşısı)

0 232 329 19 000 232 329 19 35

bilgi@dermaestetik.com.tr


SADE DERMA GÜZELLİK

Yalı Mh. İdil Biret Cad. No:3 Kat:2 35550 Karşıyaka/İZMİR

0 232 330 19 03

bilgi@dermaestetik.com.tr







Bu web sayfası çerezler ve Google Analytics web analiz aracını kullanıyor. Sayfalarımızı ziyaret ettiğinizde bunu kabul etmiş sayılırsınız. Gizlilik politikamızla ilgili bilgilere buradan, Çerez politikamızla ilgili bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.

Uzmana Danışın

Uzmana Danışın

gonet parma